Voorbeeld: Vier passagiersrijtuigen in verschillende uitvoeringen van de Fern Express FD 264 "Mozart". Een half restauratierijtuig uitvoering ARmh 217 van de Deutsche Bundesbahn (DB), een personenrijtuig uitvoering A9u, 1e klas van de SNCF, een personenrijtuig uitvoering Bmz, 2e klas van de ÖBB en een personenrijtuig uitvoering Bm234, 2e klas van de Deutsche Bundesbahn (DB) als München-Kehl-rijtuig. Traject: FD 264 van Wien Westbahnhof naar Straatsburg (-Paris Est). Wagenindelingsnummers 102, 107, 108 en 9 (rijtuigen München-Kehl). Zoals in gebruik rond 1987.
Model: Nieuwe constructie van de ARmh 217 halfinvoerwagen met ingebouwde digitale decoder mfx en uitgebreide licht- en geluidsfuncties. Tafellampen, open verlichting, eetkamer- en keuken-/barverlichting kunnen elk afzonderlijk digitaal worden geschakeld. Meerkleurige interieurinrichtingen. Alle rijtuigen met standaard ingebouwde ledbinnenverlichting. In elke wagen is een buffercondensator ingebouwd, ter overbrugging van korte stroomloze gedeelten. Uitgerust met scheidbare, stroomgeleidende kortkoppelingen. De binnenverlichting werkt in combinatie met het restauratierijtuig, hiervoor moet de getoonde wagenvolgorde worden aangehouden. De interieurverlichting van de hele rijtuigenset kan digitaal worden in- en uitgeschakeld via de decoder in het restauratierijtuig. In de conventionele modus is de binnenverlichting ingeschakeld. Typespecifiek vormgegeven daken, zijwanden, bodemplaten en schorten. Het passagiersrijtuig Bm234 heeft een standaard ingebouwd staartlicht. Opgedrukte koersborden en bestelnummers. Wc-stortbuizen worden als afzonderlijk aan te brengen onderdelen meegeleverd. Kleinst berijdbare boogradius 360 mm. Lengte over de buffers ong. 112,8 cm.
© 2024 www.mbtrains.nl - Powered by Shoppagina.nl